Treceți la conținutul principal

Spectacole de succes ale TNB vor fi difuzate on-line!


Începând din acest week-end,
Spectacole de succes ale TNB vor fi difuzate on-line!


  
Așteptată și solicitată de cei mai mulți dintre iubitorii de teatru, difuzarea online a unor spectacolelor de teatru din repertoriul TNB debutează începând cu data de vineri, 24 aprilie 2020. Timp de trei zile, în fiecare week-end de aici încolo, nu doar spectatorii din București, ci și cei din întreaga țară, precum  și cei de peste hotare vor putea urmări câte un spectacol de referință din repertoriul  TNB.
Lista titlurilor propuse spre difuzare online include atât spectacole care au ținut afișul cu mare succes în stagiunile trecute, fiind în prezent scoase din repertoriu, cât și unele piese care se vor juca în continuare odată cu redeschiderea sălilor de teatru, așadar un prilej de a vă stârni interesul și de a vă invita călduros să REVENIȚI LA TEATRU, atunci când porțile se vor redeschide!
Mai multe titluri de spectacole vor fi difuzate în fiecare week-end,  începând din 24 aprilie 2020.
De vineri până duminică, timp de 3 zile la rând, se va difuza același spectacol, cu câte o singură reprezentație pe zi: vineri de la ora 16.00, sâmbăta de la ora 18.00 și duminica de la ora 18.00.
   Difuzarea spectacolelor va fi asigurată online pe canalul de youtube http://www.youtube.com/c/TeatrulNaţionalILCaragialeBucureşti în sistem streaming live. Link-ul va putea fi accesat și de pe pagina https://www.facebook.com/TNB.Ro/ . Spectacolele vor putea fi vizionate doar live,  în datele și la orele anunțate.

Va continua, în paralel, difuzarea online a Conferințelor TNB, zilnic între orele 14.00-16.00, de asemenea pe canalul Youtube TNB. Până la finalul acestei luni mai puteți vedea următoarele conferințe:
23 aprilie - Vladimir Beliș: O jumătate de veac în serviciul medicinei legale
24 aprilie - Emil Brumaru: Infernul feminin și îngerii lui Brumaru
25 aprilie - Silvia Colfescu: Povești din București - un oraș cu vocația supraviețuirii
26 aprilie : Silvia Colfescu la povești cu Anamaria Smigelschi. 
În perioada imediat următoare vor fi difuzate și alte titluri incitante, iar programul se va întinde pe toată perioada stării de urgență.


        Difuzarea online a spectacolelor va include titluri ca :  Furtuna, după W. Shakespeare și Vizita bătrânei Doamne de Durenmatt, ambele în regia lui Alexander Morfov, Două loturi, adaptarea după I.L.Caragiale și regia fiind semnate de  Alexandru Dabija, Allegro, ma non Troppo  de Ion Minulescu, regia Răzvan Popa, Dumnezeu se îmbracă de la second-hand de Iulian Margu, regia Ion Caramitru,  Năpasta de I.L.Caragiale, regia Radu Afrim, Take, Ianke și Cadîr de Victor Ion Popa, regia Grigore Gonța, spectacole din cadrul programului 9G.


Primul dintre acestea, care se va difuza chiar în acest week-end (24,25 și 26 aprilie), este Furtuna, după William Shakespeare, în viziunea regizorului bulgar Alexander Morfov. În rolul Prospero îl veți vedea, într-o creație memorabilă, pe Ion Caramitru (desemnat de Ambasada Britanică și Consiliul Britanic din București drept ”Ambasador Cultural Shakespeare” în România, 2016 - Anul Shakespeare). Din distribuție mai fac parte Mihai Călin, recompensat cu un premiu UNITER pentru interpretarea lui Caliban, Istvan Teglas (Ariel), Alexandra Sălceanu (Miranda), Ciprian Nicula (Ferdinand).
Comedie a iluziilor, feerie, un text despre putere și răzbunare, Furtuna este, mai presus de orice interpretare, o piesă despre puterea demiurgică a artei și imaginației. Știința lui Prospero depășește legile oamenilor, controlează natura, stăpânește duhuri și provoacă iubirea.
Furtuna a avut premiera în 27 aprilie 2014. Imaginat inițial în spațiul de tip elisabetan al Sălii Studio, spectacolul a fost mutat, la cererea publicului, în Sala Mare a teatrului, unde poate fi vizionat de peste 900 de spectatori.
De această dată, vă dăm întâlnire într-un spațiu și mai amplu, cel virtual, pe canalul de youtube TNB, unde veți putea viziona spectacolul ”Furtuna” vineri, 24 aprilie, de la ora 16.00, sâmbătă, 25 aprilie și duminică, 26 aprilie, de la ora 18.00.

Vă invităm să  ne rămâneți aproape, să  urmăriți  site-ul TNB, paginile de socializare, precum și canalul TNB de Youtube pentru a afla ultimele noutăți privind programul difuzărilor și pentru a viziona toate aceste spectacole și conferințe pregătite să mențină legătura cu dumneavoastră până când ușile teatrului se vor putea redeschide.
Să aveți zile liniștite în continuare, stați  acasă și rămâneți sănătoși! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Loggia cu filme - Frumoasa nebunie a iubirilor de-odinioară

  Lady L , coproducție 1965 Regie: Sir Peter Ustinov Distribuție: Sophia Loren, Paul Newman, Sir David Niven, Philippe Noiret   Perioada ante- și post-belică m-a fascinat încă din fragedă pruncie. Îi mulțumesc pentru această iubire de frumos și de altădată dragii mele bunici materne, Ileana Cârstea, care încă de la vârste foarte mici mi-a povestit cu un talent de povestitor hâtru aparte nenumărate pățanii prin care a trecut în copilărie și tinerețe, precum și istorioare legate de părinții și bunicii ei. Toate aceste narațiuni fermecătoare le port cu mine în suflet mereu și mă întorc la ele de fiecare dată când vreau să rememorez frânturi din vremurile de odinioară, când lumea era mai relaxată, mai voioasă, poate chiar mai fericită. Sigur că adeseori, în poveștile reale ale bunicii se strecurau picanterii, vorbe și întâmplări deocheate, dar care ar fi farmecul lor fără aceste condimente atât de necesare? Nu, nu e vorba de vulgaritate ieftină, ba chiar gratuită. Dimpotri...

Richard Wagner – Opera și specificul muzicii (II)

Continuând pe firul istoric al operei universale, Wagner subliniază faptul că aceasta nu este o creaţie populară prin faptul că ea nu s-a născut din manifestări de acest gen – din spectacolele medievale, în speţă – tipul de teatru unde cuvântul şi muzica creeau o unitate naturală şi normală. Opera a apărut, aşa cum s-a mai menţionat, la Curţile nobililor şi, în special, la cele italiene; Italia fiind, aşa cum scrie compozitorul, „singura ţară importantă din cultura europeană unde teatrul nu a dobândit nicio semnificaţie reprezentativă” [1] . Bineînţeles, teatrul neavând o pondere atât de mare în zona italiană, poporul fiind, de asemenea, unul cu mari aplecări spre muzică, cuvântul rostit, textul din operele de început trece pe un plan secundar, importantă fiind muzica – o muzică, însă, fără mare profunzime, folosită doar pentru distracţia, plăcerea şi amuzamentul auditoriului nobil. Din păcate, observă Wagner, de-a lungul timpului, acest procedeu nu s-a schimbat aproape deloc, compozit...

Cele mai vândute cărți Humanitas, Humanitas Fiction și Humanitas Junior publicate în 2020

  TOP EDITURA HUMANITAS 2020 1. Gabriel Liiceanu,  Isus al meu 2. Marcus Aurelius,  Gânduri despre sine însuși 3. Radu Paraschivescu,  Recviem vesel pentru tata 4. Tatiana Niculescu,  Seducătorul domn Nae 5. Mircea Cărtărescu,  Creionul de tâmplărie 6. Manfred Spitzer,  Demența digitală 7. Ioana Pârvulescu,  Prevestirea 8. Gabriel Liiceanu, Andrei Pleșu,  Despre destin 9. Radu Paraschivescu,  Vitrina cu șarlatani 10. Cristian Presură,  Care e diferența dintre un copil și un laptop? 11. Reza Aslan,  Dumnezeu, o istorie umană 12. Héctor García (Kirai), Francesc Miralles,  Ichigo-Ichie • TOP EDITURA HUMANITAS FICTION 2020 1. Guzel Iahina,  Copiii de pe Volga 2. Heather Morris,  Călătoria Cilkăi 3. Hiro Arikawa,  Memoriile unui motan călător 4. Isabel Allende,  O lungă petală de mare 5. Eric-Emmanuel Schmitt,  Félix și izvorul invizibil 6. Isabel Allende,  Ce vrem noi, femeile? 7. Anuradha Roy,...